Doa Masuk dan Keluar Tandas dalam Rumi

Doa Masuk dan Keluar Tandas dalam Rumi

Dalam kehidupan seharian, doa tu penting tau. Bukan selepas solat je kena berdoa, setiap masa pun digalakkan. Kali ni kita share doa masuk dan keluar tandas. Doa ni dari tadika pun cikgu dah ajar, cuma nak praktikkan atau tak je. Betul tak? Jom baca doa beserta maksudnya.

Doa Masuk Tandas

Doa Masuk Tandas dalam Rumi
' Allahumma inni a'uzubika minal khubsi wal khobais'

Doa Keluar Tandas

Doa Keluar Tandas dalam Rumi
' Ghufronakal hamdulillah hillazi azhaba 'anni azaa wa 'aafaani'

Nak galakkan anak-anak malah diri kita sendiri nak baca doa ni, apa kata tulis atas kertas dan tampal pada dinding. Anak-anak pun senang nak hafal kan. Selamat beramal.

0 comment... add one now