Cara Melebatkan Bulu Mata

Cara Melebatkan Bulu Mata

Orang perempuan mesti suka bulu mata lebatkan. Nampak lentik je, pakai maskara pun nampak cantik. Tapi kalau dah dari lahir bulu mata kontot je nak buat macam mana kan? Okay kita cuba cara cara ni, tapi kena rajin lah sikit.


Lepas minum teh hijau tu uncangnya jangan buang, tekapkan pada mata. Selain memanjangkan bulu mata, mata pun akan rasa sejuk dan lebih relaks.


Bulu mata pun perlu disikat tau. Gunakan berus maskara untuk menyikat bulu mata. Amalkan selalu ya.


Guna vaseline je, guna cotton bud dan sapukan pada bulu mata. Bulu mata akan panjang gitu.


Kalau suka gunakan minyak, boleh guna minyak zaitun. Sambil sikat bulu mata tu sapukan sekali dengan minyak zaitun.


Kalau losyen yang korang guna tu ada vitamin e bolehlah guna. Sapukan je dengan cotton bud.

See simple kan, asalkan rajin. Selamat mencuba.

0 comment... add one now